Markkinointistrategiasta ja konsepteista uusi suunta
Yhteistyö käynnistyi brändin kirkastamisella ja positiointityöllä keväällä 2017. Kiteytetyn “Värisilmä auttaa”-lupauksen pohjalta uudistettiin ketjun markkinointistrategia. Sen yhdeksi kulmakiveksi asetettiin Värisilmän palvelut. Niitä tuotiin esiin palvelukonsepteilla, kuten Tunnetila-sisustuspalvelulla.
Tunnetila-sisustuspalvelu ytimeen nostettiin helppo saatavuus. Aikaisemmin sisustussuunnittelun varaaminen oli mahdollista lähinnä myymälöissä mutta uuden verkkopresenssin myötä digitaalinen asiakaskokemus nostettiin keskiöön. Näin tarpeelliseksi ja tärkeäksi koettu palvelu saatiin laajasti kaikkien saataville. Koska sisustussuunnittelu on henkilökohtainen palvelu, myös suunnittelua tekevät henkilöt nostettiin näyttävästi esiin.