Vallankumous valtasi kanavat
Avidly suunnitteli Sakalle Autokaupan vallankumouksen. Jokainen vallankumous tarvitsee luonnollisesti manifestin lähtölaukauksekseen. Niinpä Saka julistautui HS:n etusivun vallanneessa manifestissään autonostajien edunvalvojaksi – luotettavaksi ja asiantuntevaksi toimijaksi, joka tekee kaiken toisin kuin alalla on ollut tapana. Manifestin sisältö löytyi hyvin pitkälti Sakan liiketoimintasuunnitelmasta.
Helsingin Sanomien monikanavaisen etusivun lisäksi manifesti kuului pitkässä radiomainoksessa, jonka spiikkasi Jukka Rasila. Autokaupan vallankumous mielenosoituskyltteineen sai runsaasti näkyvyyttä kohdennetussa online-kampanjassa, somessa, banner-mainonnassa, tienvarsitauluissa ja MTV-ohjelmayhteistyössä.
Kaikissa kampanjamateriaaleissa näkyi Avidlyn uudistama Saka-logo sekä graafinen ilme. Kokonaisvaltainen brändi-ilmeen uudistus vietiin luonnollisesti myös Sakan myymälöihin, ulkolipuista henkilökunnan vaatetukseen.