Mehiläinen ei ole halunnut tyytyä joko-tai markkinointiin vaan on valinnut ketterän sekä-että -linjan. Tiiviissä yhteistyössä rakennetaan vahvaa kattobrändiä ja samalla varmistetaan, että segmenttikohtainen päivittäinen liiketoiminta kääntyy välittömäksi myynniksi.
Ove Uljas, Mehiläisen liiketoiminnan kehityksestä, markkinoinnista, viestinnästä ja asiakaspalvelusta vastaava johtaja näkee, että kokonaisvaltainen kumppanuus tuo yhteistyöhön paitsi joustavuutta, mutta myös molemminpuolista strategista ymmärrystä.
"Markkinointi muuttuu ja painopistealueet vaihtelevat liiketoiminnan kehittymisen mukaan. Pitkäjänteinen ja alati eteenpäin menevä yhteistyömme tuo meille uusia tuoreita näkökulmia, kuitenkin varmistaen strategisen näkökulman kaikessa markkinoinnissa. Kumppanuuden syvenemisen myötä Avidly ymmärtää yhä paremmin sitä kenttää, missä toimimme."
Mehiläisen ja Avidlyn yhteistyössä käytetään markkinoinnin uusimpia ketteriä työkaluja. Arjessa läpinäkyvyyttä tuovat jaetut työkalut, työskentelytilat sekä säännölliset tapaamiset.
Yhteistyön myötä Mehiläisen vahvaa asiantuntija- ja laatumielikuvaa on vahvistunut ja muuttunut läheisemmäksi. Kattobrändi on vahvistut, kampanjat löytäneet uusia kohderyhmiä puhuttelevia näkökulmia sekä uusia palveluja on lanseerattu markkinoille erinomaisin tuloksin.