Siirry sisältöön
Kehitysvammaliitto-Oonupee-hero-1900x900

Kehitysvammaliitto

OON UPEE -KAMPANJA

Älä näe vain Downin syndroomaa.
Näe kokonaisuus

Unelmia, rakkautta, rohkeutta, voimaa, haavoittuvaisuutta.

Oon upee -kampanja nostaa esiin ihmiset Downin syndrooman takana. Kampanjan mallit kertovat vahvuuksistaan, ihailun kohteistaan ja siitä, millaisina he haluaisivat tulla nähdyiksi.

Valokuvaaja Veikko kähkönen ikuisti mallit ja kuvat julkaistiin koko Suomen kattavana valokuvanäyttelynä ulkomainospin-
noissa.

Lopputulos on vaikuttava kuvaus mahtavista, taitavista ja hauskoista persoonista, jotka osaamme nähdä vasta silloin, kun emme katso silmiin sairautta, vaan ihmistä.

 

Sinun tulee hyväksyä markkinointi-evästeet nähdäksesi tämän videon.

Kampanja näkyi viikon ajan ympäri Suomea kattavana valo-kuvanäyttelynä ulkomainospinnoissa Helsingissä, Espoossa,Vantaalla, Tampereella, Porissa, Lappeenrannassa, Lahdessa ja Rovaniemellä.

OonUpee-outdoor

Kaikki kuvat ja henkilöiden tarinat ovat koottu oonupee.fi -kampanjasivustolle.

Oonupeefi

PR-toimistona projektissa on toiminut Sugar Helsinki.

Videotuotannosta on vastannut Veli Creative ja

kampanjakuvat on ottanut valokuvaaja Veikko Kähkönen.

Mediakumppanina on toiminut ulkomainosyhtiö JCDecaux.

Oonupee-mallit

Projektissa käytetyt taikavoimat:

Lue lisää tarinoita yrityksistä, joita olemme auttaneet eteenpäin

Opi ja kasva – lue lisää aiheeseen liittyviä sisältöjä

  Tämä kirjoitus avaa Avidlyn uuden Rethinking business -blogisarjan. Kirjoituks...
Image showing Petri Pitkänen 3 min read by Petri Pitkänen
Luin aikoinaan jostakin markkinoinnin oppaasta, että menestys ei riipu pelkästää...
Image showing Essi Mäntynen 3 min read by Essi Mäntynen
Tyhypäivä, tykypäivä, tiimipäivä, virkistyspäivä. Monta nimeä, mutta sama tavoit...
Image showing Mikko Nisula 2 min read by Mikko Nisula