Siirry sisältöön
Kehitysvammaliitto-Oonupee-hero-1900x900

Kehitysvammaliitto

OON UPEE -KAMPANJA

Älä näe vain Downin syndroomaa.
Näe kokonaisuus

Unelmia, rakkautta, rohkeutta, voimaa, haavoittuvaisuutta.

Oon upee -kampanja nostaa esiin ihmiset Downin syndrooman takana. Kampanjan mallit kertovat vahvuuksistaan, ihailun kohteistaan ja siitä, millaisina he haluaisivat tulla nähdyiksi.

Valokuvaaja Veikko kähkönen ikuisti mallit ja kuvat julkaistiin koko Suomen kattavana valokuvanäyttelynä ulkomainospin-
noissa.

Lopputulos on vaikuttava kuvaus mahtavista, taitavista ja hauskoista persoonista, jotka osaamme nähdä vasta silloin, kun emme katso silmiin sairautta, vaan ihmistä.

 

Kampanja näkyi viikon ajan ympäri Suomea kattavana valo-kuvanäyttelynä ulkomainospinnoissa Helsingissä, Espoossa,Vantaalla, Tampereella, Porissa, Lappeenrannassa, Lahdessa ja Rovaniemellä.

OonUpee-outdoor

Kaikki kuvat ja henkilöiden tarinat ovat koottu oonupee.fi -kampanjasivustolle.

Oonupeefi

PR-toimistona projektissa on toiminut Sugar Helsinki.

Videotuotannosta on vastannut Veli Creative ja

kampanjakuvat on ottanut valokuvaaja Veikko Kähkönen.

Mediakumppanina on toiminut ulkomainosyhtiö JCDecaux.

Oonupee-mallit

Projektissa käytetyt taikavoimat:

Lue lisää tarinoita yrityksistä, joita olemme auttaneet eteenpäin

Opi ja kasva – lue lisää aiheeseen liittyviä sisältöjä

Lomalla on vihdoin mahdollisuus rentoutumiselle ja suoranaiselle laiskottelulle....
Image showing Avidly Finland 3 min read by Avidly Finland
Joskus takavuosina ei juuri tullut kuuloonkaan tehdä markkinointiyhteistyötä kil...
Image showing Risto Etelämäki 1 min read by Risto Etelämäki
Mitä jää mieleen, kun suomalainen startup lähtee valloittamaan maailmaa? Olin mu...
Image showing Minna Utriainen 2 min read by Minna Utriainen