Oon upee -kampanja nostaa esiin ihmiset Downin syndrooman takana. Kampanjan mallit kertovat vahvuuksistaan, ihailun kohteistaan ja siitä, millaisina he haluaisivat tulla nähdyiksi.
Valokuvaaja Veikko kähkönen ikuisti mallit ja kuvat julkaistiin koko Suomen kattavana valokuvanäyttelynä ulkomainospin- noissa.
Lopputulos on vaikuttava kuvaus mahtavista, taitavista ja hauskoista persoonista, jotka osaamme nähdä vasta silloin, kun emme katso silmiin sairautta, vaan ihmistä.
Kampanja näkyi viikon ajan ympäri Suomea kattavana valo-kuvanäyttelynä ulkomainospinnoissa Helsingissä, Espoossa,Vantaalla, Tampereella, Porissa, Lappeenrannassa, Lahdessa ja Rovaniemellä.
Kaikki kuvat ja henkilöiden tarinat ovat koottu oonupee.fi -kampanjasivustolle.
PR-toimistona projektissa on toiminut Sugar Helsinki.
Videotuotannosta on vastannut Veli Creative ja
kampanjakuvat on ottanut valokuvaaja Veikko Kähkönen.
Mediakumppanina on toiminut ulkomainosyhtiö JCDecaux.
Projektissa käytetyt taikavoimat:
Luova suunnittelu
Lue lisää tarinoita yrityksistä, joita olemme auttaneet eteenpäin
Meejo yhdistää koko Suomen
Työt
Food for a better tomorrow
Työt
Voimaannuttavat markkinoinnin konseptit
Työt
Raportointikokonaisuuden selkeyttäminen
Työt
Brändi on yhteinen asiamme.
Työt
Holy Mobile -kampanja
Työt
Suomen elämänmakuisin bussiyhtiö
Työt
Stockmann halusi viestiä vuosikertomuksessaan uudesta strategiasta
Työt
Konseptointia ja raikasta ilmettä
Työt
Kun Mielensäpahoittaja kohtaa Enni Rukajärven
Työt
Viisi rohkeaa naista – jokaisella on tarina.
Työt
Vaasan seudun uusi ilme henkii alueen asukkaiden optimismia.
Työt
Opi ja kasva – lue lisää aiheeseen liittyviä sisältöjä