Siirry sisältöön
kaslink_01

Kaslink

AITO X MIELENSÄPAHOITTAJA -MAINOSKAMPANJA

Kun Mielensäpahoittaja kohtaa Enni Rukajärven

Kaslink yhdistää markkinointikampanjassaan kaksi rakastettua suomalaista: Heikki Kinnusen näyttelemän Mielensäpahoittajan ja lumilautailun kaksinkertaisen olympiamitalistin Enni Rukajärven.

Aito x Mielensäpahoittaja -mainoskampanjan tavoitteena on rohkaista suomalaisia kokeilemaan kasvipohjaisia tuotteita iästä ja sukupuolesta riippumatta. Kärkituotteena kampanjassa on Ennin itse suunnittelema Aito Kauravälipala Hilla.

Kaksikon tähdittämä mainoskampanja käy läpi arjen ihmetyksiä Iloisia aikoja, Mielensäpahoittaja -elokuvan humoristisessa hengessä. Kaikki jutustelu liittyy Aito-tuotteisiin tai niiden ideologiaan: uuden kokeilemiseen, rohkeuteen ja ennakkoluulottomuuteen.

Kampanja sai alkunsa, kun Kaslinkista tuli yksi Mielensäpahoittaja-elokuvan pääsponsoreista. Kampanjan videot näkyvät televisiossa, elokuvateattereissa ja sosiaalisessa mediassa, ja yhteistyöllä on merkittävä asema myös ulkomainonnassa ja myymälöissä.

"HYVÄT OLI SILLÄ EVÄÄT!"

"EIKÄ OLE EDES PAHAA!"

"NO KERRANKIN ON PURKITETTU AITO MAKU!"

"KYLLÄ HYVÄKSYN KAURAN."

"URHEILUSTA TÄMÄN NÄKEE!"

Lue lisää tarinoita yrityksistä, joita olemme auttaneet eteenpäin

Opi ja kasva – lue lisää aiheeseen liittyviä sisältöjä

Lomalla on vihdoin mahdollisuus rentoutumiselle ja suoranaiselle laiskottelulle....
Image showing Avidly Finland 3 min read by Avidly Finland
Joskus takavuosina ei juuri tullut kuuloonkaan tehdä markkinointiyhteistyötä kil...
Image showing Risto Etelämäki 1 min read by Risto Etelämäki
Mitä jää mieleen, kun suomalainen startup lähtee valloittamaan maailmaa? Olin mu...
Image showing Minna Utriainen 2 min read by Minna Utriainen