Avidlyn ja STT Viestintäpalveluiden yhteiswebinaarissa opit:
- Mitä vaaditaan, että media kiinnostuu aiheesta ja tekee siitä jutun? Voiko toimittajien kiinnostuksen herättämistä opetella?
- Miten oma aihe kannattaa tarjoilla toimituksiin ja mitä kannattaa ottaa huomioon, jotta sillä on parhaat mahdollisuudet päästä läpi toimituksen tiukasta seulasta?
- Miten oma aika kannattaa käyttää, kun juttuaihetta tai tiedotetta valmistelee?
- Mitä haastatteluun päätyvän asiantuntijan olisi hyvä tietää, kun toimittaja viimein haastattelee?
Aihetta käsitellään casejen kautta: miten erilaiset organisaatiot ovat onnistuneet saamaan ansaittua medianäkyvyyttä ja mitä muut voivat oppia niiltä.
Webinaari on hyödyllinen erityisesti markkinointiviestinnän ja viestinnän tekijöille sekä asiantuntijoille, jotka pääsevät osana työtään vastaamaan median kysymyksiin.
Webinaari pidettiin 9.2.2021.