Avidly icons_arrow-heart

Webinaari 17.9.

3 kiinnostavaa tutkimusmenetelmää asiakaskokemuksen kehittämiseen

Webinaari: 3 menetelmää asiakaskokemuksen kehittämiseen

Tervetuloa webinaariin kuuntelemaan miten asiakaskokemusta voidaan kehittää erilaisten tutkimusmenetelmien avulla.

Päivän ohjelma sisältää seuraavia aiheita:

Webinaarissa esitellään asiakaskokemuksen tutkimiseen ja kehittämiseen sopivia menetelmiä. Näiden menetelmien avulla kasvatat ymmärrystä asiakkaan kokemuksesta mutta et tyydy vain sen mittaamiseen vaan rakennat asiakaslähtöisiä, aidosti merkityksellisiä tuotteita ja palveluja sekä synnytät uusia elämyksiä.

Missä ja milloin?

17.9.2020
Webinaari alkaa Zoomissa klo 10.00 ja päättyy viimeistään klo 11.00.

Esitellyt työkalut ovat väline jatkuvaan kehitystyöhön ja voit hyödyntää niiden tuottamaa ymmärrystä esimerkiksi seuraavista näkökulmista

Työkalu myyntiin, markkinointiin ja asiakasviestintään

Työkalu tuote- ja palvelukehitykseen

Työkalu uusien brändikohtaamisten ja kokemusten synnyttämiseen

Puhujana

Heidi Vidgren

Heidi Vidgren, Insight director

Aiheeseen sinut johdattaa asiakasymmärryksen ja asiakaskokemuksen kehittämisen ammattilaisemme Heidi Vidgren. Webinaarin jälkeen sinulla on hyvä käsitys, miten erilaisten tutkimustyökalujen avulla voidaan kehittää asiakaskokemusta ja miten Avidly voi olla avuksi.

Ilmoittaudu webinaariin

Ilmoittaudu webinaariin "Asiakaskokemuksella menestykseen" 17.9.2020.
Saat vahvistuksen sähköpostiisi ja Zoom-linkin ennen tapahtuman alkua.

Lisätietoa

Lisätietoa tapahtumasta saat Heidi Vidgreniltä
heidi.vidgren@avidlyagency.com