Siirry sisältöön

Markkinointi palveluna

Markkinointi palveluna

Huoleton huoltoleasing on mahdollista myös markkinointiyhteistyössä. Sitä on markkinointi palveluna. 

Markkinoinnin ulkoistaminen on keino saavuttaa, ja ylittää, markkinoinnille asetetut liiketoimintatavoitteet. Yhdistämällä Avidlyn monipuolista osaamista asiakkaan tarpeita tukevaksi tiimiksi saavutamme parhaan tehon ja kehittymisen. Toimintamallimme säästää asiakkaalta sekä resursseja että palveluntuottajien ohjaamiseen käytettyä arvokasta aikaa.

Markkinointi palveluna -toimintamalli on kokonaisvaltainen kumppanuus, jossa kuljemme asiakkaamme rinnalla, yhdessä parantaen ja vauhdittaen liiketoiminnan kasvua. Jaamme strategisen markkinointiyhteistyön neljään osa-alueeseen:

Kaikki alkaa kiteytyksestä

Kirkastamme brändin ja karsimme sen kaikesta turhasta. Vahvistamme brändin vaikuttavuutta yksityiskohtaisella markkinointisuunnitelmalla. Brändin selkeä perusviesti antaa mahdollisuuden rakentaa luovia markkinointi- ja mediakonsepteja.

Maksimoimme markkinoinnin vaikuttavuuden

Rakennamme annetun budjetin rajoissa tehokkaimman mahdollisen ostetun ja ansaitun median näkyvyyden. Mittaamme onnistumista ja tarkennamme suuntaa jatkuvasti. Markkinointi palveluna on jatkuvaa kehittymistä ja aktiivista mahdollisuuksien etsimistä.

Paraskin suunnitelma toimii vain jalkautettuna

Markkinointi palveluna -yhteistyön kurinalaisin osa on tuotanto. Luomme erilaisia sisältöjä taidokkaasti ja sovellamme niitä kanava- ja kohderyhmäkohtaisesti. Arvioimme jatkuvasti sisältöjen ajankohtaisuutta ja toimivuutta. Pitkälle viety sisällöntuotannon automaatio vapauttaa resursseja kehitystyöhön.

Yhteistyöllä tavoitteisiin

Kun teemme markkinointia palveluna, meillä on mahdollisuus päästä kehittämään asiakkaamme koko markkinoinnin perusrakenteita. Olemme kehittäneet ketterän työskentelymallin, joka perustuu aitoon ja avoimeen yhteistyöhön sekä luottamukseen. Työskentely tapahtuu sprinteissä, joissa juuri tämänhetkiset tärkeät asiat priorisoidaan. Sprinttirytmi tukee jatkuvaa aikaansaamista. Yhteistyötä ohjaa asiakkaalle nimetty Customer Success Manager ja ketterää toimintatapaa tukee strateginen ohjausryhmätyöskentely.

Olemme olleet ensimmäisten joukossa tarjoamassa markkinointia palveluna. Suurin osa kasvuyhtiömme työntekijöistä on päivittäin mukana palvelutiimeissämme, joiden työskentelyä ohjaavat ketteryys, proaktiivisuus, läpinäkyvyys ja systemaattisuus.

Juuri järjestelmällisyys vapauttaa luovuuden ja mahdollistaa jatkuvan hiljaisten signaalien kuulemisen. Hälyssä on vaikea keskittyä olennaiseen.

Kerromme mielellämme, mitä markkinointi palveluna voisi tarjota omalle organisaatiollesi.

Haluatko tietää lisää Markkinointi palveluna -toimintamallistamme? Lataa esite

Kaipaatko ketterää ja luovaa, uutta näkökulmaa?

Tanja Martin

Lisätietoja antaa

Tanja Martin
Customer Success Manager
tanja.martin@avidlyagency.com

Opi ja kasva — lue lisää aiheeseen liittyvää sisältöä

Tämä viikko on suurimmalla osalla suomalaisista käynnistynyt pienessä univajeess...
Image showing Maria Huttunen 2 min read by Maria Huttunen
Markkinointi, sen asema ja rooli on ollut tapetilla viimeisen vuoden aikana. Jo ...
Image showing Jyrki Vaittinen 2 min read by Jyrki Vaittinen
Kyky uudistua on tällä hetkellä brändien kohtalonkysymys. Kun halutaan luoda uus...
Image showing Heidi Vidgren 1 min read by Heidi Vidgren

Tutustu muihin palveluihimme

Tutustu palveluihimme