Siirry sisältöön

Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaation avulla tehostamme digitaalista markkinointiasi tekemällä oikein ajoitettuja ja kohdennettuja toimia omissa digitaalisissa kanavissasi.

Markkinoinnin automaatio on olennainen osa inbound-markkinointia. Inbound-markkinoinnissa yrityksen ostajapersoonille luodaan kiinnostavaa, puhuttelevaa, räätälöityä sisältöä, joka houkuttelee ja auttaa potentiaalista asiakasta lopullisen ostopäätöksen tekemisessä.

Markkinoinnin automaatio voi tarkoittaa vaikkapa verkkosivujen optimointia tai sähköpostien yksilöimistä, kontaktien pisteytystä tai esimerkiksi automaatiopolkua, jonka pohjalta verkkosivujen kautta saatu kontakti siirtyy myynnin työpöydälle. Nämä toimet eivät sellaisenaan ole haastavia ja niitä voi tehdä ilman markkinoinnin automaatiota, mutta tällöin kuluu arvokasta aikaa hukkaan.

HubSpot-markkinoinnin automaatiojärjestelmä integroi yrityksen markkinoinnin ja myynnin. Parhaimmillaan se yhdistää kaikki yrityksen tärkeät järjestelmät ja mahdollistaa reaaliaikaisen raportoinnin, analysoinnin ja tulosten seurannan.

Markkinoinnin automaatio pitää myös huolen siitä, että viestit ovat kaikkialla johdonmukaisia ja että kaikilla yrityksessä on avoin näkymä tekemiseen ja tuloksiin. HubSpotin avulla automatisoit kampanjoidesi A/B-testausta, sosiaalisen median hallintaa, CRM-kommunikaatiota sekä sähköpostiviestintää. Koko ostopolun kattava integroitu raportointi auttaa analysoimaan esimerkiksi hakukonenäkyvyyttä (SEO) tai vertailemaan omaa markkinointiasi kilpailijoihin.

Avidly on maailman suurin HubSpot-kumppani, jolla on toimistot neljässä eri maassa. Autamme markkinoinnin automaation käyttöönotossa sekä sen jatkuvassa hyödyntämisessä. Saat meiltä palvelut muun muassa kampanjoiden tuotantoon, sisältömarkkinointiin ja raportointiin. Tiimillämme on suoritettuna kaikki HubSpot-sertifikaatit.

Tarvitsetko apua HubSpot-automaatioiden parissa? Varaa soittoaika kalenterista asiantuntijan kanssa.

 

 

Hubspot timantti partner

Tomi Hyttinen

Lisätietoja antaa

Tomi Hyttinen
Head of Sales, Avidly Inbound Finland
tomi.hyttinen@avidlyagency.com

+358 44 336 7822

Opi ja kasva — lue lisää aiheeseen liittyvää sisältöä

  CRM, eli Customer Relationship Management, tarkoittaa käytännössä asiakkuudenh...
Image showing Niko Siltanen 4 min read by Niko Siltanen
Myynnin automaatio - tuo maaginen myynnin tehostaja. Kyllä ja ei. Kuten kaikessa...
Image showing Henri Pallonen 5 min read by Henri Pallonen
Takana on intensiivinen viikko täynnä opettavaisia ja inspiroivia tilaisuuksia m...
Image showing Avidly Finland 9 min read by Avidly Finland

Tutustu muihin palveluihimme

Tutustu palveluihimme