Siirry sisältöön

Inbound-myynti

Inbound-myynti

Inbound-myynti auttaa rakentamaan liidien käsittelyn ja myynnin prosessit, dokumentoimaan ne ja johtamaan niitä systemaattisesti. Tärkein ero perinteisen ja inbound-myyntistrategian välillä on asenne ja metodit. Inbound-myynti vakuuttaa prospektit tarjoamalla lisäarvoa ja ratkaisemalla heidän ongelmansa, sen sijaan, että keskitytään vain yksittäisen tuotteen tai palvelun myymiseen.  

Inbund-markkinoinnissa on olennaista luoda yrityksen ostajapersoonat, joiden avulla pystymme suunnittelemaan sisältöjä ja priorisoimaan liidejä. Hyvä inbound-myyntiprosessi tunnistaa ostajan, tukee ja tuo hänelle lisäarvoa ostopolun jokaisessa vaiheessa.

 

Inbound-myyntiprosessi

 

Inbound-myynti ottaa kopin markkinoinnin aikaansaamasta liidistä, ja huolehtii, että liidistä tulee asiakas. Markkinoinnin kautta tullut liidi tulee tunnistaa ja kvalifioida myynnille hyväksytyksi myyntimahdollisuudeksi. Kun myyjä on hyväksynyt liidin oikeanlaiseksi ja riittävän kiinnostavaksi, alkaa myyntiprosessi.

Myynnin automaatio helpottaa ja tehostaa myyjän työtä. HubSpot-teknologian avulla myyjä saa enemmän tietoa liidistä, sen käyttäytymisestä ja kontekstista oikeanlaisen teknologian avulla.

Inbound-myynnissä potentiaaliselle asiakkaalle tarjotaan hyödyllistä materiaalia, joka kuljettaa häntä ostopolulla eteenpäin. Jos haluamme myyjänä tehdä vaikutuksen, sisältöjen tuotanto on tehtävä osaksi asiakkaan ostoprosessia ja ostajapersoona autetaan oikeaan suuntaan oikealla sisällöllä, joka opastaa häntä matkalla ostopäätökseen.  

Avidly on maailman suurin inbound-toimisto, jolla on kattava osaaminen HubSpot-teknologian hyödyntämisestä myynnin prosesseissa. Me autamme luomaan myyntistrategian, tuottamaan sisältöä ostopolun eri vaiheisiin ja johtamaan myyntiä systemaattisesti. Tiimillämme on suoritettuna kaikki HubSpot -sertifikaatit.

Jäikö inbound-myynti mietityttämään? Lue lisää inbound-myynnistä blogistamme!

Kaipaatko apua Inboundiin? Varaa soittoaika kalenterista asiantuntijan kanssa tai lataa Inbound-markkinoinnin ABC -opas!

 

 

Hubspot timantti partner

 

Tomi Hyttinen

Lisätietoja antaa

Tomi Hyttinen
Head of Sales, Avidly Inbound Finland
tomi.hyttinen@avidlyagency.com

+358 44 336 7822

Opi ja kasva — lue lisää aiheeseen liittyvää sisältöä

  CRM, eli Customer Relationship Management, tarkoittaa käytännössä asiakkuudenh...
Image showing Niko Siltanen 4 min read by Niko Siltanen
Myynnin automaatio - tuo maaginen myynnin tehostaja. Kyllä ja ei. Kuten kaikessa...
Image showing Henri Pallonen 5 min read by Henri Pallonen
Takana on intensiivinen viikko täynnä opettavaisia ja inspiroivia tilaisuuksia m...
Image showing Avidly Finland 9 min read by Avidly Finland

Tutustu muihin palveluihimme

Tutustu palveluihimme