Siirry sisältöön

Inbound-markkinointi

Inbound-markkinointi

Verkkoajan asiakas todellakin on kuningas. Hän tutustuu tuotteisiin ja palveluihin verkossa ja etsii ennen kaikkea itselleen hyödyllistä ja hänen tavoitteitaan palvelevaa sisältöä. Vasta sen jälkeen hän on valmis ostopäätökseen.

 

Inbound metodi

Inbound-markkinointi perustuu siihen, että asiakkaalla on tarve. Inbound-markkinointi houkuttelee asiakkaan vuoropuheluun yrityksen kanssa, kun asiakas etsii tietoa verkossa, sosiaalisessa mediassa tai hakukoneissa. Inbound-markkinointi pyrkii ohjaamaan ostajapersoonaa eteenpäin ostopolulla.

 

Inbound-ostopolku


Inbound-markkinointi tavoittaa asiakkaasi ostoprosessin eri vaiheissa tarjoamalla relevanttia ja palvelevaa sisältöä. Kun ostajan huomio on saatu, hänelle voidaan tarjota lisätietoa, kuten ladattavia materiaaleja tai konsultaatiota. Näin asiakkaasi ohjataan eteenpäin kohti kontaktin muodostamista ja hänestä tulee liidi.

Inbound-markkinointi ei tyrkytä, kuten perinteinen outbound-markkinointi, vaan se auttaa asiakasta tekemään päätöksiä – ja on siksi niin tehokasta!

Myynnin edistäminen, joka tapahtuu ilman myyjän aktiivista panosta, on inbound-markkinoinnin suurin yksittäinen hyöty yritykselle. Kun ostajapersoonat etsivät ja löytävät tietoa ongelmaansa liittyen silloin kun heille sopii, vältytään kylmiltä liideiltä. Jokainen myyjälle tuleva inbound-liidi on parempi kuin kylmä liidi, sillä kontakti on itse osoittanut kiinnostusta yrityksen tarjoamaa palvelua tai tuotetta kohtaan.

Me olemme maailman suurimpia inbound-markkinointitoimistoja, joka tarjoaa inbound-markkinointiin muun muassa koulutusta, strategian kehittämistä, sisällöntuotantoa, sosiaalisen median managerointia sekä kokonaisvaltaista inbound-palvelua HubSpot-alustaa hyödyntämällä.

Palveluitamme ovat myös verkkosivujen rakentaminen tai uudistaminen GDD (Growth-Driven Design) metodilla sekä HubSpot-integraatiot. Tiimillämme on suoritettuna kaikki HubSpot-sertifikaatit.

Haluatko tietää lisää inbound-markkinoinnista? Lataa inbound-markkinoinnin ABC-opas tai varaa soittoaika kalenterista asiantuntijan kanssa.

 

 

Diamond-partner

Tomi Hyttinen

Lisätietoja antaa

Tomi Hyttinen
Head of Sales, Avidly Inbound Finland
tomi.hyttinen@avidlyagency.com

+358 44 336 7822

Opi ja kasva — lue lisää aiheeseen liittyvää sisältöä

  CRM, eli Customer Relationship Management, tarkoittaa käytännössä asiakkuudenh...
Image showing Niko Siltanen 4 min read by Niko Siltanen
Myynnin automaatio - tuo maaginen myynnin tehostaja. Kyllä ja ei. Kuten kaikessa...
Image showing Henri Pallonen 5 min read by Henri Pallonen
Takana on intensiivinen viikko täynnä opettavaisia ja inspiroivia tilaisuuksia m...
Image showing Avidly Finland 9 min read by Avidly Finland

Tutustu muihin palveluihimme

Tutustu palveluihimme