Siirry sisältöön

Brändi

Brändi

Sosiaalinen ja digitaalinen maailma asettavat brändeille aivan uudenlaisia vaatimuksia. Ollakseen kiinnostava, tulee brändin käyttäytyä niin, että ihmiset oikeasti välittävät siitä. Se onnistuu vain ymmärtämällä täydellisesti, miksi olemme olemassa.

Kun ihmiset välittävät brändistä, he myös näyttävät sen jakamalla sisältöjä, käyttämällä tuotteita ja palveluja sekä elämällä brändin kanssa. Brändin ja asiakkaan suhde vaatii jatkuakseen ylläpitoa, joten brändin pitää joka kohtaamisessa olla aito, kulttuurillisesti raikas ja kiinni nykyhetkessä.

Brändin rakennus vaatii ymmärrystä markkinatilanteesta ja brändistä itsestään sekä ympäröivästä maailmasta; kulttuurista, ihmisistä, asiakkaista. Me tuotamme asiakasymmärrystä suunnittelun ja päätöksenteon tueksi sekä uudenlaisen kasvun lähteeksi muuttuvassa maailmassa. Kehitämme jatkuvia menetelmiä, joiden avulla brändit voivat kuunnella ja osallistaa asiakkaitaan ketterämmin ja tehokkaammin.

Me rakennamme brändejä saumattomasti ymmärryksestä oivallukseen ja tekoihin asti kaikissa mahdollisissa kohtaamisissa. Luomme brändien visuaalisuuden ja sisällöt sekä suunnittelemme kohtaamiset ja autamme viemään brändin merkityksen myös sisäisesti kaikille.


Palveluitamme ovat muun muassa:

  • Tutkimukset brändinrakennuksen tueksi: desktop-tutkimukset, online-yhteisöt, ryhmäkeskustelut, co-creation-työpajat, syvähaastattelut, kvantitatiiviset tutkimukset
  • Brändin strateginen positiointi ja arvolupaus
  • Brändistrategiat
  • Brändi-identiteetti
  • Visuaalinen brändi-ilme
  • Brändin tapa puhua

Kaipaatko tukea brändin kehitykseen? Ota yhteyttä tai pyydä tarjous.

Kenelle brändisi puhuu? Lataa opas asiakaspersoonien rakentamiseen

LATAA OPAS

 

Jarkko Vepsäläinen

Lisätietoja antaa

Jarkko Vepsäläinen
jarkko.vepsalainen@avidlyagency.com

+358 44 552 5011

Opi ja kasva — lue lisää aiheeseen liittyvää sisältöä

Luo merkityksellinen brändi ja johdata asiakkaanne sen luo Eli markkinoinnin kie...
Image showing Anna Sorko 2 min read by Anna Sorko
Ammatillista kehittämistä voi tänä päivänä tehdä monella tapaa, mutta mikä olisi...
Image showing Heidi Vidgren 1 min read by Heidi Vidgren

Tutustu muihin palveluihimme

Tutustu palveluihimme