Siirry sisältöön
Kuinka johtaa markkinointia kansainvälisessä organisaatiossa

Kuinka johtaa markkinointia kansainvälisessä organisaatiossa

Inbound-markkinointi

Teknologian ja digitalisaation myötä yhä useammat yritykset voivat harjoittaa kansainvälistä liiketoimintaa. Tavaroita ja palveluja voi helposti markkinoida globaalisti, eri ostajille ympäri maailman.
Neljä markkinointijohtajaa kansainvälisistä pohjoismaisista yrityksistä jakaa kokemuksiaan liiketoiminnan kasvattamisesta. Mitä on huomioitava, kun laajennat liiketoimintaasi maasi rajojen ulkopuolelle? Ja mitä virheitä ei kannata missään tapauksessa tehdä? Arvokkaita neuvoja, vinkkejä ja kantapään kautta opittuja totuuksia.

Lataa neljän markkinointijohtajan haastattelut: kuinka johtaa markkinointia kansainvälisessä organisaatiossa.

Avidly-kuinka-johtaa-markkinointia-kansainvälisessä-organisaatiossa

 

Lataa opas