Siirry sisältöön

Vuosikertomus voi olla muutakin kuin jokavuotinen pakkopulla

5.12.2019

Älä ahdistu, vaikka vuosikertomusprojekti olisi vielä aloittamatta tai et keksi mitään uutta jokavuotiseen raporttisavottaan. Yhteistyössä on voimaa, ja osaava kumppani auttaa hädässä. Meillä on kymmenien vuosien kokemus vuosikertomusten tekemisestä, joten prosessimme on hiottu huippuunsa.

Vuosikertomusprosessi kaaviona

Innostumme erilaisista vuosikertomuksen tekemiseen liittyvistä töistä. Meihin kannattaa olla yhteydessä niin isoissa kuin pienissä raportointiin liittyvissä hommissa. Avidlystä löytyy ammattilaiset vuosikertomusten ja vastuuraporttien visuaaliseen suunnitteluun, projektijohtamiseen, sisällöntuotantoon, viestien kiteyttämiseen ja kokonaisuuden sisällölliseen sparraamiseen. Kokenut tiimimme tekee vuosittain 20-30 vuosikertomusta, jokaisen ammattitaidolla ja aiheesta innostuen.

Listasimme hyödyt, joita saat, kun valitset vuosikertomuskumppaniksesi kokeneen tekijän:

  • Sujuva raportointiprosessi: vastuut ovat selkeät, prosessi on virtaviivainen ja aikataulut pitävät
  • Sisällöllisesti ja rakenteellisesti huolella mietitty vuosiraportointikokonaisuus, joka tukee yrityksenne strategiaa, identiteettiä ja tavoitteita – tarvittaessa vaikka avaimet käteen -periaatteella
  • Sparrauskumppani vuosikertomuksen sisällön, julkaisumuodon, rakenteen ja ulkoasun kehittämiseen. Mm. millainen raportti tehdään, mitkä tiedot julkaistaan raportissa ja mitkä puolestaan verkossa, miten kiteyttää kertomukseen vuoden parhaat onnistumiset ja tulevaisuuden suunta, miten ottaa vuosikertomusprosessista kaikki hyöty irti myös muiden kanavien sisälllöntuotannon osalta?
  • Helpotusta omaan työkuormaan: voimme auttaa ihan kaikessa vuosiraportointiin liittyen. Meiltä luonnistuvat myös hyvin käytännönläheiset asiat, kuten yhteydet painotaloihin ja käännöstoimistoon
  • Sisältöjä hyödynnettäväksi myös muihin viestintätarpeisiin, kuten sijoittaja- ja muihin presentaatioihin sekä esimerkiksi nettisivuille, asiakasjulkaisuihin ja sosiaalisen median kanaviin.

 

Kääritäänkö hihat ja lähdetään yhdessä tekemään yrityksenne vuosiraportointia? Ota yhteyttä →

Lataa myös yhteenvetomme vuoden 2018 kertomuksista ja vastuuraporteista. Siirry lataamaan →

Sirpa Alhava

Sirpa Alhava

sirpa.alhava@avidlyagency.com

Sirpa vastaa Avidlyn sisältöliiketoiminnasta. Hän on tehnyt sisältömarkkinointia jo ennen kuin termi keksittiin.

Näytä kaikki kirjoitukset

Opi ja kasva – lue lisää aiheeseen liittyviä sisältöjä

  Kriisejä on kolmenlaisia: itse aiheutetut, toisten aiheuttamat tai asiat, jotk...
Image showing Petteri Väänänen & Jaakko Hänninen 3 min read by Petteri Väänänen & Jaakko Hänninen
Pikkupoikana sain Rauman mummoltani edelleen toimivat kommunikoinnin ohjeet:
Image showing Petteri Väänänen 2 min read by Petteri Väänänen
Fiksua keskustelua sisältävä podcast saa Petterin polkemaan Olen yli 60-vuotias ...
Image showing Petteri Väänänen 2 min read by Petteri Väänänen