Siirry sisältöön
Milloin viimeksi ilahduit brändin lähettämästä sosiaalisen median viestistä? Mil...
Image showing Antti Leino 15 min read by Antti Leino
Maailma muuttuu ja niin muuttuu sosiaalinen mediakin.
Image showing Johanna Söderlund 2 min read by Johanna Söderlund
Kyky uudistua on tällä hetkellä brändien kohtalonkysymys. Kun halutaan luoda uus...
Image showing Heidi Vidgren 1 min read by Heidi Vidgren
Vaikuttajamarkkinoinnissa tarkoitus on vaikuttaa kohderyhmään niiden henkilöiden...
Image showing Anna Salo 2 min read by Anna Salo
Ratkottuani erilaisia markkinoinninviestinnän haasteita kolmatta vuosikymmentä, ...
Image showing Antti Leino 2 min read by Antti Leino
Tammikuun alussa Facebookin perustaja Mark Zuckerberg ilmoitti yhtiön tekevän me...
Image showing Antti Leino 4 min read by Antti Leino
  Haluatko loistavia tuloksia sosiaalisessa mediassa? Hyvä! Tuloksia nimittäin h...
Image showing Avidly Finland 0 min read by Avidly Finland
  Suunnittelit vaikuttavan viestintäkampanjan, johon liittyi tiedotetta, lehtima...
Image showing Avidly Finland 2 min read by Avidly Finland