Viime vuonna Accenture osti nimekkään luovan toimiston Droga 5:n. Yrityskaupan t...

2 min read by Anna Salo
Viime torstai vaikutti meidän kaikkien suomalaisten elämään. Hallitus antoi ohje...

2 min read by Maria Huttunen
Asiakaskokemuksen kehittäminen ei ole rakettitiedettä. Kunhan pidät mielessä par...

3 min read by Miikka Leinonen
Luin aikoinaan jostakin markkinoinnin oppaasta, että menestys ei riipu pelkästää...

3 min read by Essi Mäntynen
Asiakaskokemus on asiakkaan pään sisällä ja sydämessä syntyvä henkilökohtainen k...

3 min read by Heidi Vidgren
Noin vuosi sitten rakas appiukkoni saateltiin viimeiselle matkalleen. Pakkanen o...

2 min read by Saara Rimpiläinen
Kun puhutaan asioista, joita voi katsella lukuisista eri näkökulmista ja niiden ...

3 min read by Essi Mäntynen
Kertomus siitä, kuinka yllättävä tilanne voi saada vastahakoisen asiantuntijan l...

3 min read by Niku Hietanen
Tyhypäivä, tykypäivä, tiimipäivä, virkistyspäivä. Monta nimeä, mutta sama tavoit...

2 min read by Mikko Nisula