Siirry sisältöön

Sosiaalinen media markkinointiviestinnässä

22.8.2017

Menesty sosiaalisessa mediassa kansikuva 

Haluatko loistavia tuloksia sosiaalisessa mediassa? Hyvä! Tuloksia nimittäin harvoin tulee itsestään, jos tekemisen laatuun ei panosteta.

Sosiaalinen media on osa kokonaisvaltaista markkinointiviestintää, jolle kannattaa resursoida jatkuvaa sisällöntuotantoa ja läsnäoloa myös satunnaisten kampanjoiden lisäksi.

Menesty sosiaalisessa mediassa -blogisarjamme kertoo, miksi somen tulee olla kokonaisvaltaista markkinointiviestintää, kuinka luodaan sometrendi ja miten unelma saadaan siirrettyä ostoskoriin! Eikä siinä vielä kaikki…

Lue lisää somepalveluistamme

#Avidly #AvidlyFI

PS Seuraa meitä myös Instagramissa > instagram.com/AvidlyFI

Opi ja kasva – lue lisää aiheeseen liittyviä sisältöjä

Pohdin tässä blogissa, mitä merkitsee, jos ei ole tunneälyä. Ja kuinka auki sekä...
Image showing Sanna Rautio 4 min read by Sanna Rautio
Vanhana radiotoimittajana (juttuja jo vuodesta 1973…) olen innosta puhkuen seura...
Image showing Petteri Väänänen 1 min read by Petteri Väänänen
Tammikuun alussa Facebookin perustaja Mark Zuckerberg ilmoitti yhtiön tekevän me...
Image showing Antti Leino 4 min read by Antti Leino