Siirry sisältöön

Avidly ottaa somevaikuttajat mukaan brändien tuote- ja palvelukehitykseen

28.3.2019

Kyky uudistua on tällä hetkellä brändien kohtalonkysymys. Kun halutaan luoda uusia ratkaisuja ihmisten arkeen, yhteiskehittäminen on osoittautunut hedelmälliseksi metodiksi, jolla saadaan nopeasti tuloksia aikaan. Nyt yhteiskehittämiseen on tehty aivan uusi, entistäkin innostavampi konsepti, joka hyödyntää somevaikuttajien voimaa.

Avidly on toteuttanut co-creation työpajoja jo useiden vuosien ajan ja nähnyt niistä syntyvät hyödyt. Nyt Avidly vie yhdessä Asennemedian kanssa yhteiskehittämisen aivan uudelle tasolle “vaikuttajasukellus”-konseptillaan.

Vaikuttajasukelluksessa kehittämiseen otetaan mukaan keskeisimmät somevaikuttajat. Nämä vaikuttajat tarjoavat aitiopaikan kohderyhmien elämään, ajatteluun ja käyttäytymiseen. He ovat niitä, jotka tietävät, mikä resonoi ja mikä toimii, kun kyse on hyvin spesifeistä kohderyhmistä.

Vaikuttajasukellus on co-creation työpaja, joka yhdistää brändin ja kohderyhmän näkökulmasta merkittävät vaikuttajat (2–3 kpl) ja asiakkaan yhteiskehittämiseen. Työpajassa brändille keskeisimmät vaikuttajat ja asiakkaan edustajat keskustelevat, ideoivat ja ratkaisevat yhdessä brändin aitoja haasteita, Avidlyn fasilitoimalla, ratkaisukeskeisellä työskentelytavalla.

Vaikuttajasukelluksen teemoja voivat olla esimerkiksi:

  • Kohderyhmän ja vaikutusmekanismien parempi ymmärtäminen

  • Tuotekehitys ja innovointi

  • Markkinointiviestinnän toimenpiteet, tapahtumat, sisällöt ja kampanjat

Vaikuttajasukellukseen osallistettavat vaikuttajat määritellään yhteistyössä asiakkaan, Avidlyn ja blogiportaalin kanssa.

Kiinnostuitko? Lataa tästä vaikuttajasukelluksen esite tai ota yhteyttä:

Lataa esite

 

Heidi Vidgren

Heidi Vidgren

heidi.vidgren@avidlyagency.com

Insight Director, laadullisen markkinatutkimuksen ja online-menetelmien erikoisasiantuntija

Näytä kaikki kirjoitukset

Opi ja kasva – lue lisää aiheeseen liittyviä sisältöjä

Ammatillista kehittämistä voi tänä päivänä tehdä monella tapaa, mutta mikä olisi...
Image showing Heidi Vidgren 1 min read by Heidi Vidgren
Määrittelemällä asiakaspersoonat yritys voi tehostaa ja terävöittää markkinointi...
Image showing Heidi Vidgren 2 min read by Heidi Vidgren
Aloitimme aktiivisen työn paremman maailman puolesta. Valitsemme yhden yhteiskun...
Image showing Risto Etelämäki 1 min read by Risto Etelämäki