Siirry sisältöön

Avidly trainee mukbang

29.5.2019

 

 

Avidlyllä aloitti neljä innokasta digimarkkinoinnin traineeta viime syksynä: Sanna, Emmi, Joonas ja Lauri. Talossa olemme jo kaikille tuttuja, mutta jos et vielä tiedä meistä ja trainee-ohjelman fiilikset kiinnostavat, voit lukea aikaisemmat kirjoituksemme trainee-jakson alun pohdinnat täältä ja puoliväli-checkin täältä. Nyt on aika vetää yhteen kuluneet yhdeksän kuukautta ja tarkastella matkaamme kohti digimarkkinoinnin huippua.

Viime syyskuussa astelimme Konepajankujalle hyvin erilaiset työkokemukset ja taustat CV:issämme. Osa meistä oli ehtinyt kartuttamaan kokemusta markkinoinnin tehtävistä jo ennen trainee-jaksoa ja osa marssi kohti uusia haasteita ilman aikaisempaa markkinointitaustaa. Lähtötasosta huolimatta trainee-ohjelman jälkeen voimme kaikki kutsua itseämme digimarkkinoinnin osaajaksi, mikä on ollut koko ohjelman tarkoitus.

Parasta harjoittelujaksossa on ollut se, että heti alusta alkaen olemme saaneet vastuuta ja meidän tekemisiimme on luotettu. Vaikka ensimmäisten kuukausien painopiste oli koulutuksissa ja erilaisten sertifikaattien suorittamisessa, pääsimme heti kiinni myös asiakastyöhön. Jokainen meistä pääsi mukaan asiakkuuksiin oman mentorin johdolla, mistä kertyi valtavasti kokemusta asiakastyöstä. Osaamisen kasvaessa myös asiakkuuksien vetovastuita on siirtynyt meille.

Onnistuneesta trainee-ohjelmasta kertoo myös se, että kaikki neljä digimarkkinoinnin tulevaisuuden lupausta jatkavat Avidlylla trainee-ajan jälkeen. Jee! Ohjelman aikana olemme saaneet tutustua laaja-alaisesti kaikkiin digimarkkinoinnin ja inbound-markkinoinnin kiemuroihin, mutta myös samalla keskittyä itseä kiinnostaviin osa-alueisiin. Myös jatko talossa on ajateltu tästä näkökulmasta ja uudet roolit löytyvät juuri sieltä, mistä oma mielenkiintokin. Joonas ja Lauri jatkavat inbound-tiimissä konsultteina, Sanna ja Emmi mediatiimissä mediasuunnitelijoina.

“Kaikki me entiset traineet voimme lämpimästi suositella tulevia trainee-ohjelmia Avidlylla. Trainee-jaksosta maksettiin palkkaa ja myös muut henkilöstöedut, kuten lounassetelit kuuluivat tietysti myös meille. Vastaanotto talossa oli mahtava ja olemme alusta asti kokeneet kuuluvamme porukkaan”, kommentoi Emmi, joka vietti kuvauspäivänä etäpäivää.

Kuulostaako hyvältä? Onpa hyvä, sillä Avidlyllä on syksyllä alkamassa seuraava trainee-ohjelma! Haemme parhaillaan kolmea traineeta: copywriteria, visual designeria ja social media -osaajaa.

Sanna Roisko

Sanna Roisko

sanna.roisko@avidlyagency.com

Näytä kaikki kirjoitukset

Opi ja kasva – lue lisää aiheeseen liittyviä sisältöjä

  CRM, eli Customer Relationship Management, tarkoittaa käytännössä asiakkuudenh...
Image showing Niko Siltanen 4 min read by Niko Siltanen
Myynnin automaatio - tuo maaginen myynnin tehostaja. Kyllä ja ei. Kuten kaikessa...
Image showing Henri Pallonen 5 min read by Henri Pallonen
Takana on intensiivinen viikko täynnä opettavaisia ja inspiroivia tilaisuuksia m...
Image showing Avidly Finland 9 min read by Avidly Finland